رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: رفع نقص ۱۹ نقطه حادثه‌خیز استان به منظور کاهش تصادفات جاده‌ای مورد توجه ویژه مسوولان قرار بگیرد.
کد خبر: ۱۰۰۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹ 30 October 2021

رییس پلیس راه سمنان: ١٩ نقطه حادثه‌خیز جاده‌های استان رفع نقص شود

 

به گزارش تابناک سمنان سرهنگ تقی کبیری ابراز داشت: براساس فراوانی وقوع تصادفات و نظرات کارشناسی ۲۴ نقطه پرتصادف در محورهای مواصلاتی استان سمنان وجود دارد که باید برای این مناطق نیز تمهیداتی برای کاهش تصادفات در نظر گرفته شود.
به گفته رئیس پلیس راه استان سمنان،پنج محور ارتباطی در نقاط مختلف استان پرتصادف و حادثه‌خیز محسوب می‌شود که باید تکمیل و یا ایمن‌سازی شود.
کبیری تاکید کرد: تکمیل جاده نظامی سمنان، محور سمنان-فیروزکوه، سمنان به سرخه، ۳۰ کیلومتر انتهای شرقی استان از عباس آباد تا کاهک، و تکمیل و راه اندازی ۱۰ کیلومتر در دست احداث محور دامغان- جندق، از جمله انتظارات پلیس راه استان برای کاهش تصادفات است.
وی ادامه داد: ۶ ماه نخست امسال با تمهیدات اندیشیده شده و تلاش در زمینه فرهنگ‌سازی رانندگی ایمن، تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان سمنان کاهش ۱۱ درصدی داشت.
کبیری تصریح کرد: پلیس به نوبه خود برای تامین امنیت جاده‌ها و کنترل ترافیکی، ۱۱ پاسگاه پلیس راه را در جاده‌های استان مستقر کرد. 
رئیس پلیس راه استان سمنان خاطرنشان کرد:
واژگونی و خروج وسیله نقلیه از جاده با ۴۸ درصد، بیشترین فراوانی از نظر نوع حوادث فوتی در راه های استان در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰ بود.
به گزارش ایرنا، ۳۰ کیلومتر آزادراه، ۶۶۰ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۶ راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی و ۲۱۳۷ راه روستایی در استان وجود دارد.
جاده‌های استان سمنان به دلیل همجواری با هشت استان کشور و قرارگرفتن در محور ارتباطی شرقی- غربی و شمالی- جنوبی سالانه میزبان میلیون‌ها تردد هموطنان است و همین حجم تردد نشان‌دهنده لزوم توجه بیش از پیش به بهبود وضعیت جاده‌های استان است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار