وضعیت غیر منتظره فوق‌ستاره آرژانتینی در PSG
نشریه اکیپ فرانسه در شماره امروز خود عملکرد لیونل مسی در پاری سن ژرمن را زیر سوال برده است.
کد خبر: ۱۰۰۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵ 29 October 2021

به گزارش  تابناک سمنان در تابستان اخیر بود که یکی از شوکه کننده ترین اتفاقات نقل و انتقالاتی فوتبال طی سالیان اخیر رخ داد؛ جایی که باشگاه بارسلونا اعلام کرد به دلیل مسائل مالی قادر نیست قرارداد فوق ستاره آرژانتینی خود یعنی لیونل مسی را تمدید کند و راه دو طرف باید به جدایی ختم شود.

 

 

بعد از قطعی شدن جدایی لیونل مسی از بارسلونا شایعات زیادی در در مورد آینده او مطرح شد اما نهایتاً همانطور که پیش‌بینی می‌شد برنده شش باره توپ طلا به پاری سن ژرمن پیوست تا یک بار دیگر با دوست صمیمی خود یعنی نیمار هم تیمی شده باشد.

 

اما وضعیت لیونل مسی در پاری سن ژرمن مطابق انتظار پیش نرفته است. مصدومیت ها باعث شده که حضور همزمان او در کنار نیمار و کیلیان امباپه کاهش پیدا کند و از طرف دیگر هنگامی هم که آنها با هم در زمین حضور دارند نمی تواند انتظارات را برآورده کنند.

 

 

 

 

علاوه بر همه این‌ها مسی نتوانسته عملکردی که در بارسلونا ارائه می‌داد را در تیم فرانسوی نیز به نمایش بگذارد. در بارسا همه چیز حول مسی می چرخید اما در PSG او دو فوق ستاره دیگر را هم در خط حمله کنار خود می بیند که به ریتمی متفاوت از آنچه مسی به دنبالش است، نیاز دارند.

 

از طرفی بحث دیگری که در مورد لئو مسی وجود داشته به پست بازی او برمی‌گردد. مائوریسیو پوچتینو اکثراً از این بازیکن در سمت راست استفاده کرده اما این اعتقاد وجود دارد که مسی نمی‌تواند در این پست بهترین ورژن خود را به نمایش بگذارد و بهتر است آزادی عمل بیشتری به او داده شود؛ اتفاقی که لازم است پوچتینو در هفته‌های آتی روی آن به شکل دقیقی کار کند تا پاری‌سن‌ژرمن بتواند بالاخره بهترین نسخه مسی را ببیند.

 

 

 

 

اما همه این مسائل باعث شده که کم‌کم موجی از انتقادات نسبت به لیونل مسی در فرانسه آغاز شود. در همین راستا نشریه اکیپ در شماره امروز خود تیتر اصلی‌اش را به مسی اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "بالاخره یک شروع خوب؟" به انتظارات از لیونل مسی اشاره و ابراز امیدواری کرده که او برابر لیل نسخه مورد نظر خود را ارائه دهد.

 

همچنین در بخش دیگری از گزارش اکیپ آمده است: "لیونل مسی از زمان پیوستن به پاری سن ژرمن در تابستان امسال به عملکردی که در بارسلونا داشت، دست نیافته است. اکنون زمان نگرانی نیست، اما بی حوصلگی پیرامون او در حال افزایش است."

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار