اثر سید عابد میرمعصومی از سمنان با عنوان «زُ، باله» در جشنواره ملی داستان‌نویسی ۵۰ کلمه‌ای «در جست و جوی نان» با موضوع زباله‌گرد‌ها تقدیر شد.
کد خبر: ۱۰۰۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 26 October 2021


به گزارش  تابناک سمنان مینا حسنی مدیر مسئول موسسه فرهنگی خوانش ابراز داشت: جشنواره داستان نویسی ۵۰ کلمه‌ای با عنوان "در جست و جوی نان" با موضوع زباله‌گرد‌ها توسط این موسسه و با همکاری سایت ادبیات اقلیت در سطح ملی در قالب داستانک ۵۰ کلمه‌ای و با محوریت توجه آسیب‌شناسانه به مسائل اجتماعی، اقتصادی و محیط زیستی، جلب مشارکت عمومی به منظور چاره‌جویی در جهت کاهش خطر‌های احتمالی برای افراد در معرض آسیب و تلاش در جهت بازآفرینی کرامت انسانی زباله‌گرد‌ها برگزار شد.

مینا حسنی بیان کرد: پس از داوری ۴۱۷ اثر کوتاه داستانی ۵۰ کلمه‌ای ۱۱۰ اثر به مرحله نهایی داوری راه یافتند و در انتخاب نهایی داستانک «راه دراز» اثر نرگس احدی، داستانک «فروش ضایعات» اثر حسن خوش خبر و داستانک «عشق کامیون» اثر منصوره سادات میرآقاجانی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

او افزود: همچنین اثر سیما بنیادی با عنوان «از رئیس جمهور بعدی چی می‌خواهید؟» و اثری از محمد صالحی به همراه داستانک میرمعصومی شایسته تقدیر شناخته شدند.

مدیر مسئول موسسه فرهنگی خوانش گفت: آثار واجد شرایط اولیه پس از تایید و امتیازبندی در هیات انتخاب، توسط روناک ربیعی، حدیث لزرغلامی و راضیه مهدی زاده داوری شدند و دبیری این جشنواره بر عهده معصومه فرید بود.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار