رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شاهرود:
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود گفت: ۷۷ درصد جمعیت دانش آموزی تحت پوشش دانشگاه نیز تاکنون یک دُز واکسن را دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۰۳۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹ 23 October 2021
۷۷ درصد از جمعیت دانش آموزی شاهرود و میامی واکسن زدند
 
به گزارش تابناک سمنان رضا چمن در نشست ستاد مقابله با کرونای استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه ۷۷ درصد جمعیت دانش آموزی تحت پوشش دانشگاه نیز تاکنون یک دُز واکسن را دریافت کرده‌اند، تاکید کرد: خانواده‌ها در مقوله واکسینه کردن دانش آموزان همکاری بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه در بحث ابتلاء و سیر سرایت بیماری، طی چهار هفته گذشته ما توقف در شیب نزولی را شاهد هستیم، گفت: بالغ بر ۲۸۰ هزار نفر، جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود است که تاکنون ۸۳ درصد جمعیت تحت پوشش بالای ۱۲ سال دانشگاه، دُز اول و ۴۶ درصد هر دو دُز واکسن را دریافت کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه ۷۶ نفر بیمار با تست قطعی مثبت کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه بستری و ۱۱ نفر در بخش آی سی یو نگهداری می‌شوند، تاکید کرد: ما در شرایط شکننده و ناپایدار قرار داریم که نیاز است مراقبت ویژه‌ای در خصوص احتمال پیک‌های بعدی صورت گیرد.

چمن با اشاره به اینکه میامی در وضعیت آبی و شاهرود در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد، بیان کرد: اهتمام جدی به پوشش همگانی واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید در دستور کار باشد.
 
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار