مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: تصادف، انحراف از جاده و سقوط خودرو در پل و واژگونی حوادث جاده‌ای روز پنجشنبه ۲۹ مهرماه در این استان بود و ۱۹ مصدوم را راهی بیمارستان کرد.
کد خبر: ۱۰۰۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱ 22 October 2021
 


به گزارش تابناک سمنان مظفرمحمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: واژگونی خودرو پراید در کیلومتر ۱۴۰ محور سبزوار به میامی منجر به مصدومیت ۲ سرنشین خودرو شد.

او افزود: این حادثه ساعت ۲و ۵۶ دقیقه بامداد پنجشنبه رخ داد و نیرو‌های امدادی از پایگاه میاندشت برای رسیدگی به مصدوم و انتقال به مرکز درمانی اعزام شدند.

محمدخانی ادامه داد: انحراف از جاده و سقوط در پل خودرو ام وی ام در ساعت ۱۳ و ۲ دقیقه پنج مصدوم بر جا گذاشت، این حادثه در کیلومتر۲۱ محور دامغان به شاهرود رخ داد و تیم امدادی از پایگاه نعیم آباد سر صحنه اعزام شدند.

او انحراف از جاده را عامل حادثه کیلومتر ۷۵ میامی به سبزوار دانست و عنوان کرد: انحراف از جاده و بر خورد با موانع خودرو پراید در ساعت ۱۷ و هشت دقیقه ۶ مصدوم برجای گذاشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان اظهار کرد: نیرو‌های امدادی از پایگاه میاندشت به حادثه اعزام شده و مصدومین با همکاری اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

محمدخانی تصریح کرد: ۶ مصدوم تصادف خودرو سمند و تیبا در کیلومتر ۱۴ محور شریف آباد به ایوانکی نیز در ساعت ۱۸ و ۳۶ دقیقه عصر با کمک نیرو‌های امدادی پایگاه ایوانکی به مرکز درمانی منتقل شدند.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
 
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار