دبیر یات ممیزه دانشگاه سمنان گفت: جایگاه ۶ عضو هیات علمی این دانشگاه با تصویب هیات ممیزه به مراتب بالاتر ارتقا یافت.
کد خبر: ۱۰۰۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱ 18 October 2021
 
 
 
به گزارش تابناک سمنان فرشاد ورامینیان دبیر هیات ممیزه دانشگاه سمنان گفت: در دومین و سومین جلسه هیات ممیزه دانشگاه سمنان از دوره هفتم، با تصویب اعضای این هیات ۶ نفر از اعضای هیأت علمی این دانشگاه به مراتب استادی، دانشیاری و استادیاری ارتقاء یافتند.

او بیان کرد: طبق تصویب اعضای هیات ممیزه دانشگاه سمنان ۲ نفر از اعضای هیات دانشگاه سمنان به مرتبه استادی ارتقاء یافتند.

ورامینیان افزود: محمدصادق، ولی پور عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی مکانیک و مردعلی یوسف پور عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه سمنان از اعضای هیات علمی ارتقاء یافتند و به مرتبه استادی رسیدند.

او با بیان اینکه سه نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه نیز در این جلسات موفق به ارتقاء به درجه دانشیاری شدند اظهار داشت: در این جلسات با ارتقای هادی سلطانی زاده عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، رحمان سعادت عضو هیأت علمی دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اداری و علی عرب عضو هیأت علمی دانشکده شیمی به مرتبه دانشیاری موافقت شد.

به گفته دبیر هیات ممیزه دانشگاه سمنان، در این جلسه حکیمه اکبری عضو هیأت علمی دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان نیز به مرتبه استادیاری ارتقاء یافت.

دانشگاه سمنان هم اکنون دارای بیش از ۳۸۰ عضو هیأت علمی است که ۳۴ نفر با مرتبه استاد تمام، ۱۰۰ نفر با مرتبه دانشیار، ۲۰۷ نفر با مرتبه استادیار و ۳۰ نفر با مرتبه مربی در این دانشگاه مشغول فعالیت علمی هستند.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار