رییس بسیج رسانه استان سمنان با اشاره به مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا ۱۵ آذرماه ۱۴۰۰، گفت: برگزاری این جشنواره با هدف ایجاد رقابت سالم و ارتقای کیفی رسانه‌ها است.
کد خبر: ۱۰۰۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴ 18 October 2021
 
به گزارش تابناک سمنان علی مسلمان رییس بسیج رسانه استان سمنان گفت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان امسال برای پنجمین سال پیاپی برگزار می‌شود و آثاری که از دی ۹۹ تا آذر ۱۴۰۰ تولید شده باشند قابلیت حضور در این جشنوار را دارند.

او با بیان اینکه هدف جشنواره امسال پرداختن به منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری و شعار سال‌های مختلف در رسانه است، ادامه داد: برخی دغدغه‌های ایشان در امور فردی و اجتماعی که رسانه‌ای شده نیز اولویت دارد.

رییس بسیج رسانه استان سمنان گفت: ترویج رقابت سالم بین اصحاب رسانه و خلق آثار کمی و کیفی بیشتر از اهداف دیگر جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.

او با اشاره با بیان اینکه موضوعات کرونا و رسانه، روحیه جهادی، مطالبه گری، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی ایرانی - اسلامی، مدیریت فضای مجازی، حمایت از تولید، جهاد و دشمن شناسی در این جشنواره مورد تاکید است، ادامه داد: امسال تلاش شد تا موضوع آزاد نیز در این جشنواره گنجانده شود تا شرکت کنندگان بیشتری آثار خود را ارسال کنند.

او ماهیت جشنواره ابوذر را آثار مکتوب برشمرد و افزود: بخش‌های دیداری و شنیداری هم به این جشنواره اضافه شده است.

به گفته وی، آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر، در قالب‌های مکتوب، دیداری، شنیداری و نیز در قالب مستند رادیویی و تلوزیونی، موشن گرافیک، پادکست، گزارش و عکس خبری، کاریکاتور و نماهنگ دسته بندی شدند.

مسلمان اظهار داشت: آثار دانشجویی نیز در بخش ویژه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان امسال داوری خواهند شد تا مطالبه گری بیشتری محقق شود.

رییس بسیج رسانه استان سمنان گفت: حضور پررنگ‌تر شهرستان‌های استان سمنان به ویژه شاهرود که ظرفیت رسانه‌ای خوبی دارد انتظار می‌رود.

مسلمان گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی مجازی پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان، از طریق برنامه روبیکا و یا به صورت حضوری به دفتر بسیج رسانه در شهر‌های استان سمنان تحویل دهند.

او گفت: هر شرکت کننده در ۱۰ موضوع و در هر موضوع می‌تواند یک اثر به پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان ارسال کند.

مسلمان تاکید کرد: در بخش مکتوب ۶ نفر و در بخش شنیداری و دیداری نیز هفت داور با شاخص‌های تعریف شده به صورت دوره‌ای آثار دریافتی را ارزیابی می‌کنند.

رییس بسیج رسانه استان سمنان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه، خانه مطبوعات، بسیج دانشجویی، دانش آموزی و هنرمندان، بسیج رسانه را در برگزاری این جشنواره یاری می‌کنند.

امسال پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان سمنان برگزار می‌شود.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار