مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: از تعداد تصادف های منجر به جرح که هفته گذشته در این استان رخ داد، ۵۶ درصد مرتبط با موتورسیکلت‌سواران بود.
کد خبر: ۱۰۰۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ 17 October 2021

به گزارش تابناک قم، مسعود عبدی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم  گفت: هفته گذشته هشت هزار و ۷۹ تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ قم برقرار و منجر به انجام یک هزار و ۷۱۸ ماموریت شد.

وی اضافه کرد: در این مدت ۳۷۹ حوادث رانندگی منجر به جرح و فوت در استان رخ داد که ۲۰۰ مورد معادل ۵۶ درصد مرتبط با موتورسیکلت‌سواران بود.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به مصدوم شدن ۴۷۵ تن در حوادث رانندگی، ادامه داد: ۳۱۰ مورد از حوادث رانندگی در شهر رخ داد که منجر به مصدومیت ۳۷۱ تن شد.

به گفته عبدی، ۶۹ مورد از حوادث رانندگی نیز در سطح محور‌های مواصلاتی بود که ۱۰۴ مصدوم بر جای گذاشت،در حوادث رانندگی که هفته گذشته رخ داد، یک تن جان خود را از دست داد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم عنوان کرد: ۲۳۷ تن معادل ۴۹ درصد از مصدومان حوادث رانندگی هفته گذشته نیز از راکبان موتورسیکلت بودند.

اورژانس ۱۱۵ استان قم دارای۲۲ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه هوایی، ۶۱ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد با ۲۷۰ نیروی انسانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار