مدیر بورس منطقه سمنان گفت: ۱۸ میلیون و ۳۱۹ هزار و ۷۸۵ سهم به ارزش بیش از ۱۲۸ میلیارد و ۷۷۰ میلیون و ۳۹۹ هزار ریال هفته گذشته در بورس سمنان داد و ستد شد.
کد خبر: ۱۰۰۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰ 16 October 2021

معاملات بورس سمنان از ۱۸ میلیون سهم فراتر رفت

به گزارش تابناک سمنان فاطمه امیرجان ابراز داشت: ۱۰ میلیون و ۵۹۹ هزار و ۲۵۷ سهم به ارزش بیش از ۴۷ میلیارد و ۶۰۸ میلیون و ۸۸۲ هزار ریال در معاملات هفته گذشته بورس سمنان به خرید اختصاص داشت.

وی بیان کرد: هفت میلیون و ۷۲۰ هزار و ۵۲۸ سهم به ارزش بیش از ۸۱ میلیارد و ۱۶۱ میلیون و ۶۱۱ هزار ریال در همین مدت به فروش رسید.

وی یادآور شد: شاخص کل قیمت سهام در اوراق بهادار کشور در پایان معاملات روز چهارشنبه گذشته ( بیست و یکم مهر ۱۴۰۰) با ۶۸ هزار و ۶۴۵ واحد افزایش به یک میلیون و ۳۹۷ هزار و ۳۸۶ واحد رسید.

امیرجان تصریح کرد: ۳۷ درصد معاملات این بورس در هفته گذشته به خرید و ۶۳ درصد به فروش سهام اختصاص داشت.

مدیر بورس منطقه سمنان با بیان اینکه بازار سرمایه بازاری نیست که کسی بتواند بدون علم و تجربه در آن موفق شود، افزود: سرمایه‌گذاری در بورس کاری تخصصی است و نیاز به آموزش دارد، در غیر این صورت سرمایه‌گذاران با ضرر مواجه می‌شوند.
ارزش معاملات انجام شده در بازار بورس سمنان در سال ۱۳۹۲ حدود پنج هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال بود که اکنون حجم معاملات در بورس نسبت به آن زمان افزایش یافته است.
۱۴ دفتر کارگزاری در شهرستان سمنان، یک دفتر کارگزاری در شهرستان مهدیشهر، ۱۲ دفتر کارگزاری در شهرستان شاهرود، سه دفتر کارگزاری در دامغان و یک دفتر کارگزاری در شهرستان گرمسار برای ارائه خدمات فعال است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار