امام جمعه موقت سمنان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته وحدت گفت: احترام به باورهای یکدیگر وحدت جامعه را تقویت می‌کند و دامنه وحدت باید علاوه بر اتحاد شیعه و سنی در تمام ابعاد گسترده‌تر شود.
کد خبر: ۱۰۰۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ 15 October 2021

امام جمعه موقت سمنان: وحدت جامعه در گرو احترام به باورهای یکدیگر است

 

به گزارش تابناک سمنان حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر ابراز داشت: اتحاد بین دولت و ملت و توجه به بیانات مقام معظم رهبری در سایه وحدت می تواند کشور را در مقابل استکبار پیروز کند. 

وی از کم رنگ شدن کار جمعی ابراز نگرانی کرد و افزود: استکبار جهانی برای از بین بردن وحدت بین خانواده‌ها، تقویت فردگرایی فرهنگ غرب و وسوسه‌های شیطانی و ایجاد تفرقه بین جامعه اسلامی در جهان تلاش می‌کند.

امام‌جمعه موقت سمنان ریشه‌های افزایش طلاق را نیز در نبود وحدت دانست و بیان کرد: نباید گذاشت بنیان خانواده‌ها از هم گسسته شود و باید پیش از آن که کار به طلاق کشیده شود دست زوجین را بگیریم.

مهدوی‌نژاد با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: جنگ برای نیروی انتظامی هیچگاه به پایان نمی‌رسد زیرا دشمن همواره از جنبه های مختلف به دنبال آسیب زدن به جامعه است.

وی با اشاره به اقتدار مردم ایران افزود: این مردم از اوایل انقلاب دست متجاوزان بزرگ را از کشور قطع کردند و شیاطین بدانند اگر چشم طمع به کشور داشته باشد نابود می‌شوند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار