هاشمی:
تابناک سمنان: سیدمحمدرضاهاشمی استاندار سمنان گفت: شورا‌های اسلامی شهر و روستا با رفع دغدغه‌های مختلف مردم در حوزه وظایف خود به اعتمادسازی عمومی کمک کنند.
کد خبر: ۱۰۰۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷ 15 October 2021

با رفع دغدغه‌های مردم شورا‌های اسلامی می‌توانند اعتمادسازی کنند

 

استاندار سمنان در دیدار با سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر سمنان ابراز داشت: اعتماد مردم بالاترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی است که باید با روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی بازگردانده شود.

وی اظهار داشت: فرمانداران در کمیسیون تطبیق نهایت همکاری را با شورا‌های اسلامی شهر در استان داشته باشند و در مورد مصوبات آن‌ها سخت‌گیری نکنند و کمک به شورا‌های اسلامی، کمک به مردم است و هر طرح و برنامه‌ای که تامین کننده منافع مردم باشد مورد حمایت است.

سیدمحمدرضا هاشمی ادامه داد: استان سمنان دارای ظرفیت ویژه در زمینه‌های مختلف مانند آموزش عالی، صنعت و گردشگری است و با بهره مندی از این ظرفیت‌ها و توانمندی شورای اسلامی شهر سمنان می‌توان در راستای رفع دغدغه‌های مردم گام برداشت.

هاشمی همچنین افزود: با اشاره به اینکه در حال حاضر سلامت و معیشت مردم بالاترین دغدغه دولت است و مهمترین مطالبه نخبگان، نمایندگان و موثرین استان پرداختن به مشکل مهم کم‌آبی است.

استاندار سمنان اشاره کرد: افزایش مدت زمان ماندگاری مسافران و ایجاد بستر جذب گردشگر در دستور کار باشد و  همچنین ایجاد بازارچه در بوستان‌ها توان اقتصادی مردم را افزایش می‌دهد و گردشگران را به ماندگاری بیشتر ترغیب می‌کند.

وی در خاتمه گفت: این استان از وجود نمایندگانی صاحب نفوذ و قدرتمند در مجلس شورای اسلامی بهره‌مند است و می‌توان با هم افزایی و تعامل و بهره مندی از این توان در جهت توسعه بیشتر استان گام برداشت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار