مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: ۲۰ هزار تن گندم دارای مرغوبیت بالا برای ارتقای کیفیت و پایداری آرد تولید شده در استان نیمه نخست امسال خریداری شد
کد خبر: ۱۰۰۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 14 October 2021

۲۰ هزار تن گندم باکیفیت برای ارتقای پایداری آرد استان سمنان تامین شد

به گزارش تابناک سمنان به محمدباقر منوچهری  ابراز داشت: از مجموع ۲۰ هزار تن گندم کیفی (اختلاطی) خریداری شده از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ۱۴۰۰ بخشی وارداتی و بخشی خریداری شده از استان‌ گلستان است.
وی اضافه کرد: نیمه نخست امسال ۹ هزار تن گندم کیفی از استان گلستان خریداری شد و ۱۱ هزار تن نیز از کشورهای دیگر وارد شد.
منوچهری یادآور شد: روند خرید گندم کیفی برای ارتقای کیفیت و پایداری آرد تولید شده در استان سمنان همچنان ادامه دارد و اکنون پنج‌هزار تن گندم وارداتی سهیمه استان سمنان است که به محض انجام روند اداری و ترخیص از گمرک به صورت ریلی و جاده‌ای به استان منتقل خواهد شد.
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان اظهار داشت: ماهانه پنج‌هزار و ۲۰۰ تن آرد با یارانه‌ نوع اول و یارانه‌ نوع دوم میان نانوانی‌های یارانه‌ای و آزادپز استان توزیع می‌شود.
وی تصریح کرد: آرد یارانه‌ای نوع اول به ازای هر کیلوگرم ۶ هزار و ۶۵۰ ریال و آرد یارانه‌ای نوع ۲(آزادپز) به ازای هر کیلوگرم ۹ هزار ریال بین نانوایی‌های استان سمنان توزیع می‌شود.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان ابراز داشت: ذخیره گندم استان به اندازه کافی است و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
بیش از ۸۰۷ واحد نانوایی آزادپز و یارانه‌ای در استان سمنان فعال است.
امسال در استان سمنان ۴۲ هزار و ۷۵۳ تن گندم از کشاورزان نقاط مختلف استان خرید تضمینی شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار