تذکر دادستان استان سمنان به به مسئولان شهرستانی؛
تابناک سمنان: محمد شریف ابراهیمی دادستان مرکز استان سمنان گفت: پیگیری‌های قضایی در مورد موضوع خیابان امام خمینی (ره) شهر سمنان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۰۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶ 13 October 2021

پیگیری قضایی خیابان امام خمینی شهر سمنان آغاز شد

 

 

دادستان مرکز استان سمنان بیان کرد: نظر به موضوعات و مشکلات به وجود آمده در خصوص سنگ فرش خیابان امام (ره) سمنان با سازمان بازرسی استان مکاتبه شد تا در خصوص پرونده این خیابان از سازمان‌های ذیربط از ابتدای تبدیل و تغییر ورود کرده و بررسی کنند آیا ایجاد خیابان مذکور برحسب نظرات و طرح‌های کارشناسی بوده است یاخیر؟ و همچنین هزینه‌های اعلام شده باهزینه‌های مصرف شده مطابقت دارد یاخیر.


محمد شریف ابراهیمی ادامه داد:  هم چنین در مکاتبه دادستان مرکز استان با سازمان بازرسی استان سمنان آمده است نظر به مصوبه شورای ترافیک مبنی بر عدم بازگشایی خیابان و بازگشایی خودسرانه این خیابان توسط شورای شهر و شهرداری چنانچه اقدام‌های غیر کارشناسانه و عجولانه موجب تضییع اموال و از بین رفتن وسایل مورد استفاده شده است مراتب مستند اعلام تا پیگیری‌های قضایی صورت گیرد.

ابراهیمی تاکید کرد:به مسئولان شهرستانی متذکر می‌شود که اقدام‌های خویش را بر مدار قانون عملیاتی کنند و از هرگونه عمل یا اقدامی که در حیطه اختیارات قانونی آنان نمی‌باشد پرهیز کنند.

وی همچنین در خاتمه گفت: هر اقدامی که خلاف قانون باشد و موجب بی نظمی و تضییع اموال دولتی و عمومی شود قابلیت پی­گیری‌های قانونی بعدی را دارد و این دادستانی با این موضوعات برخورد قانونی خواهد کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار