در قالب طرح همدلی؛
جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان گفت: ۲۰ هزار بسته معیشتی هر کدام به اعتبار ۴۰۰ هزار تومان بین نیازمندان استان در قالب طرح همدلی توزیع می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸ 11 October 2021

۲۰ هزار بسته معیشتی در استان سمنان توزیع شد

 

به گزارش تابناک سمنان مهدی کاشفی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی سپاه استان سمنان با بیان اینکه ۲۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شده است، تاکید کرد: این بسته‌ها در قالب همدلی‌های مومنانه و به مناسبت ایام ربیع الاول در بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی هر بسته معیشتی ۴۰۰ هزار تومان برآورد می‌شود، افزود: این کمک‌ها به همت قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان، گروه‌های جهادی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان و خیرین تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۳۶۰ میلیارد تومان کمک در بین نیازمندان استان توزیع شده است، تاکید کرد: در کنار بسته‌های معیشتی همزمان با ایام ربیع الاول ۱۰ هزار سری نوشت افزار و ۵۰ تانکر آب ویژه مناطق محروم به نیازمندان و مناطق محروم استان سمنان اختصاص یافت.

کاشفی با اشاره به نقش آفرینی سپاه و بسیج در نهضت مواسات و کمک مونانه، تاکید کرد: با تلاش‌های جهادگران داوطلب محرومیت زدایی و کمک مومنانه به صورت یک رسالت و ماموریت در سطح استان سمنان دنبال می‌شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع:مهر

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار